kan jag inte spela?

Gårdagen spenderades med ems :) vi var hos bells och kollade the grudge 3. Sen gick jag o ems iväg mot orrbypizzerian för att jag ville ha kebab alexander. Mikkis joinade också! Efter det en sväng till orrby, sen till bells och sen hem :) låg mest i sängen o härja o kollade film. somnade runt 2! mysig fredag.

Idag kom far ner vid elva och bad mig gå ut med hunn så det fick jag göra. När jag kom in igen väckte jag emma och vi kollade tv oså :) hon åkte hem vid två och efter det har jag bara legat o sovit i stort sett :) kusselin o moster va här och lånade en klänning av mig för dom ska på bröllop imorgon :) Annars har det vart en fruktansvärt seg och tråkig dag.
Är as-svullen i halsen, vart hela dagen. Är lite nervös för jag har hallvärmländskan imorgon, och den vill jag inte missa! Men det märks väl hur det blir. Nu ska jag springa upp och försöka dricka lite vatten!
have a nice weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0