Fri tisdag!

Idag har vi fri tisdag i skolan som vanligt :) Änsålänge har vi endast vart och käkat på Mcdonald's! Underbart gytt .. Jag och emma satt även inne på Boulevard och planerade att vi ska flytta ihop ;) blev riktigt sugen, så det vore verkligen inte fel kan jag säga! Hittade en soffa som vi ska ha om det skulle bli så, för då är den fan ett måste! :D ca 9000 kr, är det dyrt för en soffa?

Nu är vi tillbaka på skolan och leker lite med en matteuppgift. Vet inte riktigt vad vi ska lalla med resten av dagen men det märks väl! Vid två ska vi åka med Mikael hem, gytt o åka bil både till o hem från skolan idag (y .. Sen klockan fem ska jag möta upp lilla Mikaela på Orrby för att tjöta lite och även fixa sommarjobb :) Annars vet jag inte någonting som jag ska hitta på under dagen. Nu ska jag iaf sätta i mina hörlurar i datorn och lyssna runt litegrann på Youtube!
have a nice day!
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0