Don't wanna sleep alone!

Fruktansvärt ovärd dag i skolan om man säger så! Riktigt dryg .. Min dag har varit väldigt tråkig, inte hänt alls för mycket! Skulle lekt med Mikaela egentligen, men jag var alldeles för trött så jag låg kvar i min kära soffa istället! Den är så skön :) Emma och jag köpte ringar idag också ;) Vi har förlovat oss! Dyr ring för 16 spänn. riktigt vacker den!

Blir antagligen utgång till helgen med ems om vi finner någonting! verkar inte gå så bra änsålänge men det märks väl! Blev fan förbannad på henne förut när hon ringde och berättade att hennes mor hade ändrat sig och lät henne ta hål i tungan ist för nacken! Så nu har hon gjort det. Fyfan för henne säger jag bara. Vill så himla gärna ha det jag med men det vill inte min mor! 18-årsdagen smäller det, eller några dagar efter. Är ju inge bra med alkohol när man piercat, och det lär det ju bli på 18-årsdagen ;)

Det är så hemskt också, jag vill inte sova ensam :( vill ha någon bredvid mig! efter att ha sovit med någon hela helgen har gjort mig besatt. Fan! Gott att emma kommer och sover hos mig på fredag iaf, tack o lov! Innan dess, min säng är öppen för er alla (y ..    Men nu ska jag ringa mikaela och sen hoppa in i duschen!
pusspuss / sofy


Kommentarer
Postat av: Mikkis

du ringde inte? xD

2009-02-04 @ 23:32:00
URL: http://mixy.blogg.se/
Postat av: Sara

you have been challenged >=)

2009-02-05 @ 15:50:12
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0