Balls to the wall

hej små kottisar!
Idag har vart en mysig dag! Hade klockan på elva idag, mycket shönt! Tog bussen klockan tolv, hade naturkunskap vilket var riktigt drygt! Efter skolan for jag och ems in till lastada för att äta lite potatisgratäng och rostbiff! Mums på det! Satt där i typ, en och en halv timme så det slank ner en blåbärspaj på den tiden också (a) Vi vandrade bort till mitticity för att sedan möta bells! Blev en heldag på staden om man säger så! Ems åkte hem vid halv sex, men jag och bells åkte inte förän klockan sju! :) enda inhandlade blev ett par svarta tygskor från stadium, hade likadana förra året och jag älskade dom, så blev ett par nya iår :) När jag kom hem blev det duschen och nu ligger jag i sängen o myser ;)

Pratade med min far förut och frågade om AC/DC nu i globen, för det var ju tänkt att vi skulle gå på både den i nu i februari och den i juni, för den som är i juni har vi redan tickets till. Så jag frågade han om han sett några tickets och hur det blir med detta. Och fick då beskedet att det verkar inte som att det blir något pga att biljetterna är så dyra och de har inte sjunkit något än! Så jävla surt. Blev riktigt ledsen faktist. Vill verkligen på båda! Jag tänker även såhär: Tänk om det skulle hända ngt så att den i Juni blir inställd, vafan tar jag mig till då? Då får jag seriöst panik. menmen. ska inte tänka så negativt! fortfarande inte försent, kanske blir asbra priser snart, men det spörs väl!



snyggast på stan!
over and out / soff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0