Back in black

i'm back!   vart dåligt med uppdatering under helgen men jag ska att dela med mig av vad som hänt :)
Fredagen blev lugn dag tillsammans med ems! Va hos henne i Borgvik och myste lite med tacos o let's dance tillsammans med hennes mami o papi :) Sen la vi oss i sängen med varsin dator i knät och härjade lite. Somnade inte förän klockan fem :)
Lördagen vaknade vi först vid tolv, men somnade om och sov till två! Riktigt skönt var det kan jag lova. Gick upp och kekade lite tacoresten och sen slappade vi endast. Vid fem tog vi vårt pick o pack och åkte till Grums. Blev först att sola, gytt! Sen åkte vi och handlade lite mums för myskväll! Blev att doppa frukt i choklad. Så fruktansvärt gott. Efter ett tag kom vi på att vi skulle dra oss ut. Blev först en sväng förbi hos bella och sedan bort till albin. Där blev vi kvar till ca klockan 2.
Och idag, vaknade av mitt alarm kvart i tolv för att gå upp o göra mig iordning o äta lite frukost :) Åkte iväg till sporthallen för att träna. Riktigt rolig träning idag! Sen när jag kom hem hade emma åkt. Blev att duscha och käka och så. Sen drog ja bort till systra, vi åkte ner och solade. Sen följde jag med henne och handlade för att sedan åka hem :) Va ut o mötte bella en sväng med, o fyfan va jag frös om fötterna! UCH.. Nu ska jag äta vitlöksbröd snart, sen ut med hunn och sen sova :)




gonatt!


Kommentarer
Postat av: ems

elskling

2009-02-15 @ 21:53:45
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Mikkis

ÖJÖJ! HOPPAS DU ÄR VAKEN! RING MIG BBY! (är vaken fram till 01 iaf :D)

2009-02-15 @ 22:05:55
URL: http://mixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0