Äntligen uppdatering!

Har nästan längtat efter att få skriva i min blogg :) har nite haft tid under helgen för den har varit späckad och mycket lyckad :)

Fredag: Emma va med mig hem efter skolan på väntan på att Bella skulle sluta för dom skulle dricka senare på kvällen, men det blev att jag följde med! Ordnade dricka och handlade och massa saker och sedan bar det iväg mot liljedal där bellie bor hos kära Pasi! ;) Så himla illa att det var första gången jag var där, ni fattar inte :s uch! Men när vi kom dit va vi dryga o trötta. Slängde mig in i duschen och sånt, efter ett tag började vi göra oss iordning också! Allt blev klart och vi for väl runt halv åtta påväg mot fest hos Bea som fyllde år :) Efter många massa vilsekörning var vi framme och gratulerade henne. Va ganska drygt till en början men det blev att lite bättre efter ett tag. Blev massa skit tillslut vilket var mycket synd! Men vi tröttnade och sprang iväg mot bussen som vi tog halv tolv. Gick av och hem till Pizarro där det var lite party (: hade att trevligt där den lilla stunden vi var där, för sen tröttnade, ringde pasi och han körde hem oss :) somnade väl vid två kanske!

Lördag: Emma ringde och väckte mig vid halv ett! Gick upp då någongång och satte igån och packade! Var förvånad att jag inte var bakis, men fan va skönt det var! Emma och susanne och kom hämtade mig vid halv 2 kanske. tog oss en kebabtallrik på 97:an som jag åt läskigt lite av! uch .. Sen förbi emmas häst som var finis, och sen till borgvik! La oss o slappade en stund och sånt för att sedan slänga sig in i duschen och göra sig iordning. Packade iordning lite grejer vi skulle ha med, sen åkte vi till Magnskog! :D gjordens skog. hade svårt för att hitta dit! Men iaf, åkte då till Oscar och Alex, Alex som bodde där :) Ganska lugn kväll. Gjorde inte så fruktansvärt mycket, var mer mys! Tog oss några groggar typ ;p Oscar spelade lite gitarr och sånt för oss! Satte på rena rama rolf och kollade på det! Somnade inte förän åtta på morgonen ;o

Söndag: Vaknade redan vid tio, vilket betydde att jag fått två timmars sömn! skönt :D var helt förstörd där till en början men piggnade tillslut till! Låg med och drog oss i evigheter men sen tog vi oss upp och gick ner och lagade Tacos ;) mycket god frukost kan jag lova er :D Slappade hela dagen, kollade film som jag typ halvsov igenom, fattade ändå ingenting! Vid typ, fyra eller något kom Oscars mami och hämtade oss allihop och vi åkte hemmåt! Min mami hämtade mig och emma hos oscar och körde oss vidare till emma! Käkade lite fläskfilé och pommes när vi kom hem, MUMS! Sen fruktcoctail och efter det chips! Satte på Kogänget och jag såg nog inte någonting. Somnade skönt där! Klockan nio gick jag och emma och la oss :D Men blev att vi låg och tjötade fram till ett! Älskar min emma <3



Detta var då min helg :) Riktigt lyckad! (y) Idag gick vi upp nio vilket var riktigt gott, men va ändå riktigt trött och är fortfarande! Har svenska men Kristin är inte i skolan så vi sitter bara här och ugglar! Historia och GK återstår av skoldagen och sedan blir det träning som gäller! Inte sugen, men blir nog när jag kommer dit :) Cup till helgen vafan!

på fredag ska jag med lille Bellie och kolla på hus som hennes mami och hennes pojkvän antagligen ska köpa! Riktigt jävla mega hus! Riktigt riktigt fint, ska bli roligt. Men nu börjar jag bli trött i fingrarna.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: ems

ems älskar sofy

2009-02-02 @ 19:43:04
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

bells älskar sofy

2009-02-03 @ 17:52:48
Postat av: bells

bells älskar sofy

2009-02-03 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0