take me down to the paradise city!

det vore det ..

Söndag idag, vilket betyder då bakisdag för mig denna söndag. Blev lite ferre på herrhagen igår hos felicia :) var faktist mycket trevligt måste jag säga. Blev till att åka hem runt tre så det blev ju inte alldeles för sent iallafall. Idag mår man väl som man förtjänar. Har riktigt hemsk huvudvärk, och har även fått nackspärr, så ligger här alldeles stilla i min underbara säng och har hockeyn på i bakgrunden! :) får hoppas på att kära FBK vinner idag. Änsålänge står det 0-0 iallafall :) Blir nog endast till o ligga här, helt paralyserad resten av kvällen tror jag! Känner inte för o röra på mig för då spänner det till i nackjäveln! Uch. Men, iaf endast tre dagar kvar till lov :) underbart. Gissar på att den mesta delen av tiden kommer spenderas med emsi. hoppas på det iaf!

sugen på ny design också, någon som känner sig manad? ;)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

glöm inte den intensiva pluggdagen på tisdag + hockey! just so you know..

2009-04-05 @ 20:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0