I want you to want me'

hej på er alla fans!
Har vart riktigt dåligt med uppdatering, jag erkänner. Har inte haft någon speciell lust att skriva, vet inte riktigt varför, förut ville jag skriva hela tiden. Idag är det lördag, och lovet är snart slut. Har haft ett hyfsat lov, om man räknar bort min hemska förskylning och spysjukan! Festade två dagar, träffat amanda och sådant :) Så det har vart bra, börjar få ont i magen för att det snart är skola också. Vill inte, mår inte bra av skolan just nu! Men jag får väl stå ut helt enkelt. Ska försöka ta mig ut levande iaf. Inte alldeles för länge kvar till sommarlovet, + att det är en hel del lediga dagar framöver! Blir mycket piggare när det är så fin sol ute också, det gillar jag :) Men måste verkligen ta tag i mig själv och shoppa lite nu känner jag. Nu vet jag att jag har sommarjobb iaf, för nu har jag även sökt på kommun, tyvärr. För det är väl säkert att man får där? ..    Har ju endel pengar som jag kan spendera faktist, bara att jag är så rädd för att jag inte ska ha nog till sommaren att jag ska kunna göra vad jag vill. Vill inte säga: Nej jag har inte råd när någon kanske frågar om vi ska dricka elr något sådant. Därför är jag lite sparsam :) Men har vart inne på en helt underbar sida, Forever21.com där jag hittat massa kläder jag vill ha, är även billigt. Bara det att frakten är hemsk!









Den sista är ju underbar! Finns jättemycket mer som jag vill ha, men dehär tre har jag faktist tänkt beställa :) Ska bara vänta tills syrran får lön så hon också kan beställa något så inte frakten blir så dyr ;) Någon mer som är intresserad?
Men nu funderar jag faktist på o fixa ihop något att äta, lutar mot äggröra med hamburgerdressing till, ILIKE! Tror också jag ska kolla filmen ''phone booth'' o se om den är nå bra!
får se hur lång tid det tar tills nästa inlägg ;)
sköt om er sålänge -' sofy

Kommentarer
Postat av: geten

sån klänning har jag. den i grönt, fast jag har en rosa. här köp

2009-06-24 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0