Hell, aint a bad place to be!

Helvete vilken hemsk mensverk jag har! Vet snart inte vart jag ska ta vägen + att det är hemskt varmt åt mig. Ibland hatar jag av vara "kvinna"!



Idag gick jag upp tidigt, 10.20 för att vara exakt. Gick då ut med hunden och hälsade på min kära farmor :) Hon är så go, alltid så roligt att prata med henne. Finns alltid massor av saker man får höra och som man får berätta om. Försöker hälsa på henne så ofta jag kan, nu när farfar är borta är hon så ensam. var där i nästan tre timmar, så det var mysigt :) Hon är bäst  ♥   Annars har jag bara slappat hela dagen idag. Blir en lugn kväll såhär dagen innan skolan (: Ska bli mys att träffa Siri och Evelina igen iallafall, enda positiva! Finns inte mycket mer att tillägga, så nu sätter jag punkt!
Njut nu mina vänner, sista dagen innan helvetet bryter loss igen!
sköt om er , ^ Sofy



Kommentarer
Postat av: Sara

tabitha ;) hahaha

2009-04-20 @ 20:10:59
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0