korthårig!

nu vare gjort, mitt jättelånga sletna hår är borta! jag sörjer litegrann faktist, men annars är jag nöjd (: gott o få bort det slitna o sådär rah.. haft dryg jävla dag med massa uppgifter i skolan idag, ändå har jag inte jobbat någonting! jag är kass! tog halv4bussen hem, somnade mycket gott ngn gång i vålberg och vaknade vid nyängen igen! kom hem och käkade mumma mat, sen fick mamma köra mig så jag kunde ta ut pengar oså, sen bar det av till zaring house där det va ett jävla härj :D men anki startade o klippa mig o det blev mycket bra, jag tackar och bugar! sen blev det en powerwalk därifrån ända till Mikkis! ;o hjälpte till med det sista dom hade kvar och städa och sen blev det affärn för att köpa massa gött :D chips och dipp som är mycket skräll för att vara mikkis ;) kladdkaka blev det även för min del! MÖMS! sitter här nu och kollar på roomservice och sen blire greys (: alltid så kul o mysa med mikkisen min (: i just love her! pappa kommer och hämtar mig på mopeden sen med, då blir det en snabbis in i dushcen o raka benen, för imorn är det idrott ;) muhaha! sen blir det sängen (y .. älskar o lägga mig tidigt. vet inte om jag lagt mig innan elva på en vardag på hela skoltiden! jag är duktig flicka :)   

12 dagar kvar till AC/DC's album! ge mig nu!

och med det avslutar jag denna blogg, klart slut! / lille skutt

Kommentarer
Postat av: Mikkis

chips och dipp är gött. okej?! :D sån jäkla skräll är det väl inte? :D

2008-10-08 @ 23:16:15
Postat av: KINGEN

Jag är lille skutt? Iaf den store mäktige

2008-10-09 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0