ingen, ingen kan förstå lyckan!

mikaela ringde till mig igår, frågade; har du kollat på min bilddagbok? min första tanke var: nej nu har hon lagt ut ngn hemsk bild på mig. men det hon meddelade mig var nog det bästa jag hört någonsin i hela mitt liv! hon sa; AC/DC kommer till globen det 20 februari!    då, skrek jag rakt ut av lycka. sprang runt i panik! ringde emma och kollade på internet när vilken tid biljetterna skulle släppas. sen när jag väl hade varvat ner, satte jag mig i fåtöljen och började smågråta! seriöst asså, jag är så jävla nöjd nu! :D blir att ordna biljetterna imorgon! är att ett gäng som ska dit (: såååå NAJS!


tillbaka till verkligheten.
Mikaela är underbar måste jag börja med att berätta. hon hjälpte mig o plugga igår (: fick jättemycket gjort, och jag tackar o bugar! älskar dig <3       lekte iaf med henne och amelie under kvällen (: mycket mys med rummikub! sen vid tio åkte jag hem och sov!

sen har vi idag också!
skolkort varé idag. gillas inte! men får väl hoppas på det bästa! ganska dryg dag! när jag kom käkade jag och sen la jag mig och sovde. sen kom goding hit! nu sitter han bakom mig och käkar pizza. blir lugn kväll tonight (: alltid gott med det lixom! men hadé fuckers! pussy

Kommentarer
Postat av: Mikkis

jag är bäst för jag är din bästa pluggkompis och den som kommer med dem STORA nyhterna :D love<3

2008-10-10 @ 22:12:58
Postat av: Erika

du med din ac/dc :D men hallå är du fortf inloggad på mitt youtube konto? dom rekommenderar nämligen en massa ac/dc videor till mig :D

2008-10-10 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0