hola.

goddag gott folk.
ja, jag vet! jag har varit lite efterbliven nu ett tag. inte skrivit på länge! men det är såhär att jag är nästan bara inne på datorn i skolan och på helgerna hemma för jag känner ingen ork för den annars så ;) men iaf, kan dra en sammanfattning.

Lördag: vaknade åtta , fick upp vid nio. 20 i tio satte jag mig i kö för AC/DC-biljetter på datorn. allt gick åt helvete och det slutade i tårar. inga biljetter för mig! :'( var i djup depression hela dagen. låg i morronrock ända till sex då jag tog tag i mig själv och gick och duschade. åkte sedan till affären och inhandlade tacostuff's med min mor. min goding ringde också, bestämdes att jag skulle åka dit när jag käkat o kolla sverige-portugal med han och christian, så det blev! mor körde mig vid åtta. kom dit, fullsatt i soffan men jag fick plats, jerker och maxi var ju även där. efter fotbollen satt vi och kollade när maxi och jerker spelade fifa09. mycket intressant, eller inte. dom gick och la sig och christian och jocke spelade kasst skjutspel. jag somnade i soffan, vaknade när christian skulle gå, då var klockan 01.30. bäddade upp jockes jävla väddsoffa och sen blev det sova!

söndag: vaknade typ 8 och sov kasst fram till typ tolv. då gick vi upp. jocke käkade osånt! sen körde han hem mig så jag fick göra mig iordning. kom sen och hämtade mig då christian även var med, blev in till stan för att kolla grums-färjestad. gick väl inte så bra för dom kanske. sen blev det MAX. blev pomfrittes för mig endast. körde hem christian och åkte hem och myste typ. sen upp till christian igen och kolla the happening. ful film :D åkte hem typ halv elva! då la jag mig o sovde.

måndag; skolaskolaskola. hände inget coolt! kom hem, åkte till mikkis, spelade rummikub, gymmade, jag åkte hem och duschade, mamma körde tillbaka mig, kollade tv, spelade rummikub, gick och la oss, mikkis härjade :@ somnade typ ett. fyfan!

tisdag: gick upp halv åtta, gjorde mig iordning och var så jävla trött. vi käkade osånt! sen vandrade jag till bussen. grejat med filmen hela dagen och nu är den klar! kassast ever. :DD åkte hem med 2bussen, emma va med mig hem (: käkade mat, sen åkte jag och lagade en tand, hatar sprutan! uch! sen kom ja hem igen, då gjorde vi siris kladdkaka i micro :D det gick väl ganska bra ;) sen pluggade vi som fan! jävlar va duktiga vi var :D sen vid åtta så kollade mamma pappa jag o emma på vår vackra film ;) sen gjorde jag skinkrullar och skärde äpple till mig och emma så gick vi ner i mitt rum och kollade på SOS familj! .. jag gick en sväng med hunn och sen blev det desperate housewifes. efter det läste jag Mamma mu bygger en koja för emma lilla (: sen läste jag ett kapitel ur the dirt för henne och sen sovde vi (:

onsdag, idag asså: gick upp 10 i åtta. gott as hell. gjorde oss iordning m.m och sen kom susanne och hämtade oss (: åkte då bil till skolan vilket var underbart. blir det imorn med ithink! nu ska jag ha historia snart och sen ska jag åka hem! då blir det plugg med mikkis ;) pluggdag lixom. herregud! jag kommer bli sååå rastlös! stackars mikkis som inte kommer få lugn och ro ;) mohaha!
saknar fesken också! men nu orkar jag inte skriva mer, det blev endel ;) hadé!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0