hej.

sitter i skolan nu! siri och evelina sitter och läser min blogg och hånar mig. dom vet lixom inte vad spörs är! klappskallar ;) men, dom är bra ändå! ni förgyller mina dagar, mina vänner (: inte bara dom, emma o sara med! tur att jag har såna guldklimpar i skolan för just nu är livet riktigt nere och kasst.. pallar verkligen inte sånthär! känner att allt bara kan dra åt helvete! har svenska snart iaf, sen mat och sen svenska igen. funderar på o åka hem efter det! mår inge bra i varken skallen eller förövrigt. sjuk och totalt nere! jaja, vill leka med min mikkis!
MIKKIS RING MIG! <3
hej


Kommentarer
Postat av: BERIR

Klappskalle eller? VAD FAN ÄR DET DÅE???

2008-10-22 @ 10:59:41
Postat av: SIRI

Du är ju rätt sjukt bäst. Så spörs det du.. om du kan;)

2008-10-22 @ 11:01:20
Postat av: Mikkis

Jadå :D du SKA vara med mig ;-)

2008-10-22 @ 14:55:29
Postat av: Sandra

Haha, spörs xD

Ganska fin värmländska.

2008-10-27 @ 12:18:43
URL: http://metrobloggen.se/sandramaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0