back to school!

sitter i skolan, kom hit för typ 10 minuter sen och börjar om 10.
gårdagen var iaf en mysdag! kom hem och la mig i soffan vilade litegrann, satte mig vid datorn och laddade hem massa musik o satt o dunka! ilike! sen vid sex elr ngt kom jocke, massa mys bara .. sen körde han mig till mikaela, vi vandrade iväg till orrby och handlade godis och mikkis köpte dipp (skräll!) sen blev det tvn i två timmar framöver :) syrran kom med lille chili också så han fick vara med. jag o han vandrade hem vid tio och halv elva blev det sängen! riktig bra dag måste jag säga (:

idag ska jag äntligen klippa mig! :D skulle blivit igår egentligen men vi ändrade till idag! så, imorn kommer jag väl vara korthårig kanske, eftersom mitt hår är så läskigt slitet kommer allting att flyga av! menmen!

ha en trevlig skoldag alla pruttungar, / sssofý

Kommentarer
Postat av: Mikkis

ey xD haha, idag ska sofia bli korthårig :D mwaha. Och min personliga städerksa ;-)

2008-10-08 @ 11:20:06
Postat av: sara syrr

lika bra å raka av allt på skallen din!

2008-10-08 @ 19:29:14
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0