yo hockey.

i'm back!
kvällingen idag har spenderats med mikaela larsson :) var på hockey, grums vann med 10-1 mot fagersta. duktiga! sen efter det vandrade vi hem till henne och kollade greys! mor kom och hämtade mig när hon åkte hem från jobbet, runt tiotiden. tryckte i mig två varma browniebitar med lite grädde på toppen innan jag hoppade in i duschen. Nu ligger jag i sängen och är inte ett dugg trött typ, vilket inte känns så underbart, för jag vill faktist sova. ska dock inte upp förens halv tio imorgon vilket är otroligt gott. tycker om mitt schema som jag har nu fram till Julen :)




är det någon annan än jag som har tänkt på hur lika Andreas Carlsson och Gary Sinise är?
om inte, kolla här va lika dom verkligen är! twins?
































har även sett att det inte bara är jag som märkt detta, har stått med i tidningar och på internet.
dom är ju inge dåligt lika!

men nu ska jag försöka slita mig från datorn så jag kan somna snart! :)
sov gott kottisar
gonatten'

Kommentarer
Postat av: geten

ja de har tagit upp det på aftonbladet för länge sen. men de e verkligen sjukt lika

2008-11-27 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0