vitlöksbaguett.

erika har lekt lite med min blogg som ni ser :) förlåt för att jag krånglade med dig erika! men det blev så fint så! otroligt snygga bilder där uppe måste jag ju påpeka! (; TACK!

just nu sitter jag hos mikaela, vi har pluggat o vart till ica 2 ggr typ idag (; så snart ska jag käka vitlöksbaguett! mumma. sen ska vi kolla på Fula Bettan som jag inte tycker är bra längre! menmen, får väl stå ut! efter det blir det ju desperate housewifes, som jag gillar däremot! missade dock förra veckans avsnitt så kommer inte förstå så mycket :( menmen.
Mikaela står just nu i duschen, hon va lortig! uch va hon luktade.

Men nu ska jag springa och hämta baguetten! ha en mysig natt tillsammans alla barn!
kisses

Kommentarer
Postat av: Mikkis

åh :-(

2008-11-05 @ 15:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0