tråkigt.

sitter vid min fars dator nu som jag inte ens får göra, får inte vara inne på mina sidor iaf ;) muhaha. men han är ute med hunn så jag passade på! klockan är nu halv sex och jag har nyss käkat mat. kom hem typ halv tre idag för jag hade sista lektionen typ inställd och då frågade micka om jag villa åka med hem, o de ville jag ju såklart (: när jag kom hem la jag mig direkt i fåtöljen, eftersom mamma tagit soffan, och kollade tv. amanda kom förbi en sväng och hämtade sina cyklar (: sen har det inte hänt så mycket mer under min dag. jag vill att klockan ska bli sju NU! jag har så tråkigt. o klockan sju kommer mick o hämtar mig så blir det hockey (: yesyes! ska ringa min mikkis nu! (:
pussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0