tankefylld ..

tog riktigt lång tid innan jag somnade igår, vilket jag verkligen inte tyckte om. jag är ju en duktig flicka som vill somna i tid, istället somnade jag vid ett ungefär. låg och tänkte på miljoner saker! riktigt jobbigt, plus att mitt hjärta gick i hundra, hörde varenda hjärtslag så himla väl, men vet ändå inte varför? så jobbigt..

men jag kom upp imorse, klockan ringde 7.30 och 7.35 var jag redo för sminkning. trodde jag skulle förfrysa när jag väntade på bussen, fysatan va kallt det är ute! sen, har vi ju hur långt som helst o gå när vi gått av bussen i stan. vilket heller inte var särskilt varmt kan jag då lova er. men det började snöa, vilket jag tycker om :) älskar snö. kom mycket sent på svenskan tack vare störande lapp. där lyssnade vi bara på ljudbok med jonas gardell. och nu ska vi ha Grafisk kommunikation! Lars är lite göbbig idag märker jag ;) haha, offer är han! kanske ska göra klart det allra sista jag har kvar att göra.

får se vad det blir att göra idag! ska iaf träna i kylan, vilket kommer vara mycket skönt (: sen ska jag väl förhoppningsvis leka lite med min dator idag, (: hoppas den kommer idag nu annars blir jag arg för orkar inte vänta en dag till! menmen, nu ska jag arbeta lite innan Lars förstår att jag inte gör vad jag ska göra! plugga hårt mina vänner,
tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0