tandlekarjevel.

hello fishies.
idag har det varit en ledig dag för mig :) fick dock ingen sovmorgon för det. endast 10 minuter. gick upp 10 i åtta och gav min kära mor lite presenter! sen körde hon mig till den hemska tandläkaren. fixade mina tänder och sen gick jag hem till min syster där min mamma hämtade oss. syrran hade bakat brownies som fick bli vår frukost! och tårta då såklart (: de va gottis .. annars har jag endast legat i soffan och sovit. pratat med min kära unge mikeala och plockat ur diskmaskinen har jag gjort, så lite nytta har jag att uträttat :) ska försöka ta tag i min svenskauppgift, men den är så himla svår så jag vill inte :( hatar detta. efter i så mycket. måste lära mig o ta tag i sakerna i tid!

senare idag blir det hockey med mikaela, som vanligt :) det gillas. mycket mysigt! blev riktigt sugen på glögg nu med, men tror bara vi har alkoholglögg, grums hockeyglögg faktist! höhö .. är inte helt säker på om det är alkohol i dock. menmen. nu ska jag nog vandra ut med min vovve i kylan, så han får kissa av sig lite!
simma lugnt!
thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0