sträckning?

busigt busigt har det varit idag. kan det vara så att man hoppade matematiken?
började iaf dagen klockan elva :) hade gymnastik vilket var kul, spelade innebandy och jag ägde! efter det hade vi matematik, elr, mcdonald's hade jag siri sara och evelina ;) efter meckan åkte vi in till stan, vandrade lite där och gick sedan till score där vi bowlade litegrand! mycketmycket trevligt måste jag säga! :) kom dock näst sist, men banan krånglade och förstörde för mig! uch va störande det var. men men, inte så viktigt ändå ;) tog bussen hem halv fyra. la mig i soffan när jag kom hem och slappade där tills det var träning. uh va gott det var att röra på fläsket :) tror dock att jag sträckte mig i knävecket :O elr vad det nu var som hände. ont iaf! slängde mig in i duschen och nu ligger jag här i min säng!

fredag imorgon, och inget är riktigt planerat! blir det party tro? elr endast lugnt? ja, det spörs väl som man brukar säga ;)
ska försöka få siri att hosta upp lite bilder från tisdags när vi tog massa fina bilder :) men hon verkar vara lite vrång! annars återkommer jag med dom inom kort :)
hoppas på tidig kväll ikväll! men har fått svårt för att stänga av datorn ;o
nu fick jag hem Guns n' roses nya skiva Chinese democrazy så ska lägga mig och njuta av det nyskapade!
pörrpörr
adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0