skolan.

fick klagomål på att det var dålig uppdatering på min blogg så får väk skriva litegrann nu då (:
ganska lugn helg har det varit iaf!

fredagen låg jag bara hemma och kollade idol typ,
kevin är bäst! jo det är han! Rätt coolt att Alice är med på KISS hemsida bara för att hon sjöng heavens on fire förra veckan :o

sen lördagen va det småparty med mina små flickor (: emma, mikaela, erika, isabel, tack för den underbara kvällen (: mysigt o bara sitta o dricka med de närmaste!

söndagen, emma sov hos mig så vi gick inte upp fören halv tre! då käkade vi hemgjord pizza vilket va otroligt gott. sen åkte hon hem och jag la mig i sängen och stannade där hela kvällen! shönt.

sen måndag, dryyyygast dag i skolan. åkte med syrran till IKEA, fikade där oså! trevlans :) sen åkte vi hem! var hemma typ, halv sex. då bestämde jag och papi vilken dator jag ska få :D wiiie! kul .. sen , tränade jag! och fyfan va gott det var! underbart. lite kallt bara, men efter ett tag va det väldigt varmt :D mycket spel osånt! gillert.

och idag, tisdag! fri tisdag vilket är soft. fotade och så på morgonen till våran grej i samhällen. OTROLIGT FUL blev jag.. men jaja! skitsamma. slutar nu, så nu kommer mor o far o hämtar mig, så ska vi till sjukhuset och hälsa på min älskade farfar :') sen ska vi käka och halvfem ska jag på kvartsamtal! scary! :o menmen, går nog bra får jag hoppas ;)

ikväll blir det att kolla fula bettan och despertata hemmafruar med mikk! :) mysmys! känns som en evighet sen vi träffades ;o i love that girl! <333333333

nu ska jag dra!
sköt om er ;)

Kommentarer
Postat av: Mikkis

WIHO ;-) Vi sågs ju i lördags? :D haha, i know you love me ;-)

2008-11-18 @ 17:43:55
URL: http://mixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0