läggdags?

jag är så trött på att läsa om det, veta om det överhuvudtaget. jag är så trött på att veta att det är så igen. att det blev sådär gjorde det så himla mycket värre för mig att må bra igen. jag hatar det så otroligt mycket!

back to reality. pappa lagade ingen mat till mig, elr jag bad han aldrig iof men. dom käkade plock, men såklart fanns inte det jag ville ha så det sket sig. sen tänkte jag göra äggröra med lite hamburgerdressing till, men icke då. vi hade inga ägg. då hittade jag frödinges brownie i kylskåpet. hällde upp ett stort glas mjölk och satte mig och mumsade på den istället. fick duga till kvällsmat. gillar den inte så överdrivet men jaja.

Ringde mikaela och pratade o härjade med henne en timme (: riktigt trevligt! men hon var lite horig och skulle lägga sig hon. hallå? klockan är bara halv ett?!    nejda, det är inte så bara faktist när man bara sitter och inte gör ett jävla piss! så därför ska jag också gå och lägga mig strax för jag har otroligt ont i ryggen :( kass är den. men först ska jag gå upp o kissa ner mig litegrand, borsta framtanden och så. sen blir det att krypa under täcket, sätta på tvn och sätta den på 2 timmars snooz och sen försöka sova.

kommer dock bli svårt nu när jag tänker på denna skiten, men får försöka drömma mig bort till en bättre värld!

godnatt mina små kottisar'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0