kerlek!

har visats myckt kärlek från mina vänners sida under de två senaste dagarna, syftar då på Isabel och Mikaela's otroligt söta texter de skrivit! :) uppskattas otroligt!
ni är de som lyser upp min dag, de som betyder allra mest, de som jag står allra närmast, mina två allra bästa vänner,
Jag älskar er <3



back to reality!

dagen idag har vart super måste jag säga. haft mycket roligt i skolan då vi höll på med ett fotoprojekt! blev riktigt fina bilder, ska dela med min av dom när jag fått dom till min dator! :) ska även skicka några till framkallning, ska bli superkul och få upp lite på väggarna! :)
sen jag kom hem har jag endast suttit vid min dator! har blivit en riktig nörd nu! urs, va längesen jag va det, menmen! :)
senare tror jag att det blir att göra ett skolarbete som jag ligger otroligt långt efter med! får se hur det går med det. kanske gör det imorgon ist, för då är jag ledig! (: ska borra tand på morgonen så orkar inte åka in till skolan med bedövning ;)
men nu ropar papi, ska göra tårta, min mamma fyller nämligen år imorgon! :) hon och jag har även namnsdag idag, så grattis till oss! ;) återkommer säkerligen senare!
adios amiogos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0