ja ,

okej, jag kan berätta för er att jag inte tycker om att sitta framför datorn längre, därför händer det inte särskilt mycket här på min blogg tyvärr. vet inte varför, men har tappat suget helt när det gäller o va aktiv med att lägga in bilder på bilddagboken och sån shit. sitter endast vid datorn i skolan eller hos mikaela! men idag städade jag mitt rum och behövde då musik, så jag orkade faktist böja mig ner och sätta på min egen dator (: con g säger jag då till mig själv.

som ni alla säkert vet så är det dags för skola imorgon efter detta lilla uppehåll. någon mer än jag som känner att det skulle vara skönt med en vecka till? förstod väl det. men det är väl bara o kämpa på. ligger efter med tre saker, det känns ju inte så fruktansvärt bra kanske! men jag ska försöka skärpa mig. klockan är nu 22.08 och jag känner starkt för att gå och lägga mig i min underbara säng, som tidigare tillhört min syster, som fyller 20 imorgon! :) grattisgrattis. blir att åka in till stan imorn och bli 1000kr fattigare för hennes jävla present. men får hoppas att hon blir nöjd med den iaf :) annars jävlar! :@

have a nice night kids! love sofia.




you know it hurts!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0