fretag, finaly!

hej på er mina små kottar :)
sitter i skolan nu o dolar med det sista inför vår egna lilla valkampanj! vår blogg har blivit mycket populär måste jag säga. många som stödjer oss ;) fult. fredag då som sagt, vi ska snart käka och sen har vi bara GK med underbara lars (host).. sen till systra en sväng och sen hem och vila mig :) vill festa med min mikkis ikväll, men det lutar åt att hon är toffel? är det så mikaela? sviker du mig? ska ringa korven sen iaf :) hon kanske kan få en grogg eller två om mig om det skiter sig totalt!

beställde en bärbar dator till mig igår! papi är snäll han! hoppas på att det kommer idag, men det är ju inte så säkert! :) lovar er att jag kommer skriva mycket mycket oftare då! då kommer jag bli nörd igen! giller't faktist.



känner skön träningsvärk från gympan igår också! har nästan träningsvärk efter varje gympalektion, vilket jag gillar på något sätt. om man kollar tillbaka på tiden i nian så vet jag inte alls vad vi höll på med egentligen, rikigt kasst var det. men nu är det riktigt roligt för vi får göra så mycket olika saker (:
men nu ska jag hjälpa mina vänner lite med valsaken! får se om jag återkommer senare ikväll, dumpar mikkis mig så blir det antagligen så!
Kisses, Mrs S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0