8 november

hej världelösa helg!
seriöst? jag vill festa. men icke då! lördag idag, och det enda jag gjort är att ligga framför tvn! kollade disney channels camp rock förut, den med the Jonas Brother's. Inte den bästa filmen jag sett kanske men den dög att fördriva tiden med. efter den kollade jag i TV-tidningen och där fann jag absolut ingenting intressant. så jag kände att nu tar jag tag i mig själv och sätter mig vid datorn. sagt och gjort. jag hamnade här! sitter o lyssnar musik och lägger in miljoner bilder på min bilddagbok ;) det finns en del faktist.

Ligger en liten koskenkorva hemma hos systra och väntar på mig, skulle druckits idag men icke då. det får bli nästa helg, tillsammans med mikaela och isabel kanske? det låter mycket bra i mina öron måste jag säga! men det spörs hur det blir :)

antar att resten av kvällen lär tillbringas här vid dumburken, vilket inte känns så kul! FÖR JAG VILL UT! börjar bli lite hungrig med, kanske ska gå upp och be pappa laga lite kvällsmat åt mig! det gör han nog så gärna :) mor kommer även hem ganska snart! hon slutar 22 och klockan är nu 21.30 så!

skrev precis en 33åring till mig på efterfesten nu! frächa personer det finns måste jag säga! sitter o raggar runt på småtjejer på efterfesten lixom!  stör mig faktist på efterfesten nu när de e omgjort. rätt kasst faktist måste jag säga! Men nu ska jag fortsätta med min bildinläggning och kanske ringa isabel en svängis :) saknar den ungen så otroligt :( ögonstenen min! blir så lycklig när hon sitter på samma buss hem som mig, så jag kan få prata ut lite med godingen! <3 

kanske uppdaterar lite senare, kommer säkert ha riktigt jävla tråkigt så!
take it easy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0