10 november

tänkte jag skulle berätta lite om gårdagens firning för papi!
dagen börjar med att pappa kommer ner till mig halv tio och säger att jag ska gå ut med hunden. så fick väl pallra mig upp o göra det. va ganska gott faktist. sen satte jag mig o åt lite frukost o gjorde mig iordning oså. sen vid halv tolv tog jag min moped (:O) till amanda! vi vandrade upp för o kolla när typ, 92/91 grabbarna spelade innebandy! den matchen var försenad för att någon i matchen innan hade brutit armen så ah. kollade inte klart matchen, vid två åkte jag hem för att keka litegrann. När vi gjort det vandrade jag och pappa o chili först till orrby och sen till farmor o farfar (: han fick sånt, farsdagspaket med lotter o grejer i, som han vann 230 kr på sammanlagt :) turgubben! kekade lite tårta o drack kaffe och gottade oss. vid fyra kom syrran dit och hämtade oss så åkte vi hem med hunn och sen åkte vi ner till Grums pizzerian för att keka :) hade mycket trevligt måste jag säga! roligt o umgås lite. mamma fick inte vara med ;) ah, vi bjöd iaf pappa på maten och gav honom en plunta med glas till! han blev så glad så! :) sen åkte vi hem och då kollade jag bara tv hela kvällen! :) somnade inte för ens halv ett ;o

sååå, idag då.
dryg dag som vanligt när det är måndag. började med att jag fick småspringa lite till bussen, för att sen upptäcka att sara inte var med. hade blivit lite missförstånd om vilken buss vi skulle ta då jag skrivit fel. kom till skolan o satte mig vid en dator oså. sen började vi med samhäll där vi jobbar med vår presidentkampanj! riktigt kul faktist.. ska spela in radio o reklam imorn! :D efter det hade vi religion då jag arbetade med min jävla satanism! haha, stog om en kille som hade tagit ett groda, döpt den till Jesus och sen korsfäst den! :D sicko! efter det va de käk och sen matematik. gjorde typ, 2 tal som jag tidigare haft fel på på en uppgiftsgrej, och sen gjorde vi typ ingenting mer! xD sen engelska, som vi gjorde något knäppt på o sen fick vi gå för vi läser ful bok, o den kan vi lika gärna läsa hemma så (: jag o sara vandrade in till stan vid tre, köpte vantar linne o nytt idomin och sen tog vi halvfyra bussen hem (: småsomnade riktigt gott där! sov hela vägen hem typ. kom hem, gjorde amerikanska pannkakor, o kollade tv!

har fått våra skolkort med (: ganska nöjd faktist. bara att på gruppkortet ser jag arg o stel ut men annars ;) muhaha..
idag blir det inte så överdrivet mycket tror jag faktist. läsa i den fula boken bara typ!
menmen, kanske återkommer senare tallbarr!
pussie

Kommentarer
Postat av: söstra

ja det måste jag :) det blir torsk i äggsås! du får väl komma å keka om du vell. haha nej jag ser ut som en lärare. men då gör jag hellre de än har skallebang! hörs

2008-11-14 @ 13:38:06
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0