04 november

sitter i skolan nu, och klockan har alldeles precis slagit över till 13.00, detta betyder att jag endast har 45 minuter kvar i skolan, det gillas! tisdag idag då, inte hänts så överdrivet mycket måste jag säga. men gjorde iaf klart ett arbete som jag låg otroligt långt efter med innan lunch. :)) duktigt av mig. bara att nu känner jag att det inte kommer hända så mycket det sista som är kvar av skoldagen. kommer nog slå emma riktigt hårt på skallen eftersom hon gillar o irritera mig! watch out. tror jag ska sätta mig och läsa lite om satanism som jag ska arbeta med på religionen. ganska intressant faktist måste jag säga.

senare när jag kommer hem blir det att käka mat dåsåklart, vilket jag gillar.. sen blir det kanske en sväng till baknen o fixa tillbaka min telefonbank och fixa så att min studiebidrag kommer till mitt konto ist för mors. vet inte varför det blivit fel men ah, mamma är iaf skyldig mig 2000 nu! mohaha :D

var ju hos min 20åriga syster igår! hon var mycket glad över peaktröjan som hon fick av mig, och det var ju tur :))) mikaela, sofia och malin var även där! mysigt med litet kalas (: blev massa härj på mig mikka och sofia! herregud, jag är så otroligt snygg på de bilderna vi tog så ni vet inte :d kanske lägger upp något smakprov någon dag ;) tss ..

men, nu känner jag att det vore bra att läsa lite om satanismerna och deras upptåg! Snesofia sitter o pratar i telefon också, riktigt jobbigt o höra henne, hon är så stygg! därmed avslutar jag mitt inlägg, puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0