tröttast ever.

blev en lyckad kväll igår måste jag säga, förutom att mina fötter blev nerspydda vilket inte va det
skönaste jag vart med om! ych. började iaf hos sofie som sagt. sen en sväng till pizarro,
och sen blev det Hernod. vandrade hem vid halv fyra, amelie va med mig hem och snodde
min soffa! :) somnade halv fem ungefär kan jag gissa på..
gick upp halv tio imorse och gjorde mig iordning för träning. shönt o träna lite. va i inomhusgräshallen
i värmlandsbro. Vi va bara fem stycken men de va kul ändå. lite jobbigt eftersom jag va ganska
bakis, men jag va duktig och körde på ändå! :) men sen i slutet av träningen va ja helt slut, helt
tom i skallen och slö som fan! trött nått så inni med. sov bara fem timmar lixom! ;p men sen
när jag kom hem kekade jag knäckebröd och sen tog ja mig en dusch. Då hände ngt cpskadat.
Den röda färgen i mina slingor åkte ut alltihop typ så nu är det inge fint :( är typ blondt på en del
ställen o grejer! så jävla störande.. kass färg iaf, färgade av sig på handduken och grejer!
menmen. sen klockan halv 3 bar det iväg på kalas hos min moster. Mira, Sanna och Elin fyller år
så vi firade dom! åkte hem och sen har jag bara suttit här! fick en femhundring av pappa för att jag
gick ut med hunn med ;) haha! fult.. rolig han min pappa! Nu ska dom ge sig iväg på julbord
men GIKfotboll. så jag har huset för mig själv ikväll! kommer dock inte bli något vidare röjj,
ska snart lägga in en X-tra allt pizza i ugnen och sen ska jag lägga mig i soffan och deeeeega!

får se om jag skriver sen!

pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0