travelin´ band

Har vart krångel med det trådlösa internetet här så har inte blivit
så mycket med uppdateringen för mig här på min blogg, men nu är jag back in buisness. :)
har vart en ganska lugn helg tillsammans med mikaela!
mys mest vilket varit ganska skönt ändå. nästa helg blire ös igen, åh vi giller't!

Det är var första advent igår som ni säkert vet allihop! :) blev julmys med mikaela som sagt! planerat var att vi skulle kolla sunes jul, vilket inte gick så bra för det var lite upptaget vid televisionen! men vi bakade typ, chokladkola elr något liknande som blev riktigt smarrigt :) vandrade hem ganska tidigt för att ordna med datorn som krånglat, men nu är ju då allting fixat :) satt och laddade hem en massa musik! så gött,

satt och lyssnader på Creedence Clearwater Revival, och dom gillas starkt. pratade om detta med min syster en dag. Har man inte växt upp med det bandet, som vi har gjort så är det nog inte så lätt att tycka om dem. Vet faktist inte så många som tycker denna musik är särskilt bra! Erkänner faktist att det är göbb-musik, men vem bryr sig? det är ju så ruskigt bra!



här är en bild från i tisdag's när vi tog julkorten :)
kolla min bilddagbok ist, den 28:e, där har ni massa!
http://sofffffy.bilddagboken.se/p/main.html?


Kommentarer
Postat av: söstra

fina korten var! du får skicka ett till mig :)

2008-12-01 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0