take me down to the paradise city!

trött man kan vara på en morgon som denna. kände att det var lite jobbigt när min mor kom ner och än en gång sa hon att jag och pappa strax skulle åka in till staden. gick upp, gjorde mig iordning och det bar iväg. åkte till sjukhuset och hälsade på farfar, som får komma hem imorgon! så himla skönt. va där i ca 1 ½ timme. sen in till mitticity snabbt och sen ut till bergvik! köpte pappas julklapp som han fick visa mig att han ville ha och nu är allt klart ;) endast legat i soffan o degat mig efter jag kom hem. drogs till datorn efter ett tag så nu ligger jag i min säng och väntar på att mami ska åka och jobba så jag kan åka med henne till Mikaela! kan inte vara utan varandra en enda dag ;) tss .. så blir att spendera någon timme hos mikaela ikväll, men ska faktist försöka komma hem i tid och komma i säng i tid så jag är piggelin imorgon, för imorgon händer det lite grejor!

Först o främst ska jag städa mitt rum, då kommer mikaela och hjälper mig! sen mor kvällen ska vi åka till farmor och farfar och fira jul med dom eftersom dom inte kan komma på julafton hem till oss! så då ska vi dela ut julklappar inom familjen och så :) mys! sen när jag kommit hem därifrån ska jag bege mig hem till mikaela's pappa och mysa lite med henne och ge henne sin julklapp, och jag ska få min såklart ;) så blir en riktig mysdag imorn, och jag tycker den låter perfekt!


men nu funderar jag på o gå upp och äta lite nudlar innan jag åker till Mikaela så jag inte blir hungrig hos henne som jag alltid blir ;) tss ..



last christmas ..

pusssi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0