sista veckan!

måndag och start på sista veckan innan jul! shiet va skönt det ska bli och få sova hur länge man vill o bara mysa hela jävla tiden! gy så gött. somnade klockan 5 natten till söndag, vilket inte var så skönt när man blir upptvingad klockan 10 på söndag morgon för att gå ut med hunden! fyyyy .. men la mig i sängen sen och sov från elva till halv 2. kekade kebabtallrik och sen gick ja o la mig igen. somnade vid fyra och sov till sex kanske! så jag hade så himla svårt för att somna igårkväll! somnade klockan två inatt så nu är jag totalt död! men har snart GK iaf, vilket känns rätt skönt ändå, men ändå jobbigt eftersom jag inte har något o göra så sitter ändå bara o dolar med annat. kanske ska sätta sig här i stolen o bara sova en stund? vore något det! idag blir det fotbollsträning, mer vet jag inte! blir säkert en powernap när jag kommer hem! men måste skriva alla julkort jag ska skicka också! sista dagen imorn!
pussie / soff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0