Running right off the track

mysig kväll med mycket hån hos mikaela denna kväll :) inte gjort något speciellt faktist! blev lite ledsen för jag missade Jeff Dunham, såg bara typ en halvtimme! :( får ladda hem den istället! fast, mikaela laddade hem den sa hon, så Mikkis, du får inte kolla den utan mig ;) ganska tråkigt och kolla sånt själv faktist, måste ju ha någon o skratta med! vandrade iallafall hem vid 20 i tolv där och har nu lagt mig till rätta i sängen! lite omysigt måste jag få säga. får nöja mig med min musik!



AC/DC - Rock n' Roll train
Guns n' Roses - Paradise City
Creedence Clearwater Revival - Lookin' out my backdoor
USA for America - We are the world
Avenged Sevenfold - A little piece of heaven
Sisters Hazel - Your Winter
Kiss - Detroit Rock city
AC/DC - Hell ain't a bad place to be
Avenged Sevenfold - dear god



Ta det lugnt ikväll nu, endast två dagar till Julafton! pirripirri!


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Har redan kollat på den! Men jag kollar gärna på den igen, så jekla bäst!

- Knackknack

- Who's there?

- Me, i kill you

2008-12-23 @ 10:11:26
URL: http://mixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0