otroligt lugn lördag!

vaknade vil elva idag. låg och glodde ett tag sen väckte jag emma genom att ta kort på henne!
låg och tjöta lite och kekade chips! gick upp och åt mat vid ett. momsigt med fläskfilé!
sen gick vi ut o åkte fyrhjuling! fan va kul de va :D saknat min lilla gröna skönhet! sen åkte
lille emma hem :) jag typ satt o prata med pappa efter det! pratade om AC/DC! ska på dom
i ullevi till sommarn :D biljetterna släpps på onsdag! syrran o christian ska med också vilket
ska bli roligt :) blir att o gå på dom 20 februari med, men har inte köpt biljett än! ;) sen dyschade
jag (höhö mikkis xD) och sen gick jag och pappa till farmor och farfar, typ halv fyra :) massa mys!
pappa gick typ kvart över fyra men jag stannade kvar och umgicks lite med farmor :) sen gick jag
till mikaela där även amelie var. blev pepparkaksbak! (Y) mysigt. erika kom också, sen kom även bella!
amelie och bella började sedan dricka lite, mikkis drack också litegrann.. satt o tjötade o härjade mest!
jessica kom en sväng också! vid elva vandrade vi bort till pizarro. va inget särskilt drag där så vandrade
hem tillsammans med erika vid tolv ungefär! ligger nu i sängen och kekar chips! ska snart borsta ur
sängen för det är ganska smuligt nu känner jag! efter det tror jag att jag ska försöka sussa! börjar
dra sig i ögonen faktist!
nattinatti
pörr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0