one day left!

sen är det jul-lov :) och det kommer i rättan tid kan jag lova. har börjat fått svårt o komma upp på morgonen nu för tiden så det kommer sitta fint med lite relax! Idrotten idag va riktigt kul, spelade fotboll, ilike! sen hade vi matte där vi spelade ett tärningsspel och sen åkte vi hem :) kokade nudlar och myste lite i soffan när jag kom hem! tittade även i skolkatalogen vilket var roligt roligt (: Sen kom min moster och hämtade lite kläder min kusin Sanna ska få av mig som jag växt ur. Åkte sedan med henne bort till Mikaela där även Amelie och Bella höll till. Har vart en mycket lugn kväll! Erika kom också så jag och hon satt o småhärjade lite i vardagsrummet menas Mikaela och Amelie pluggade :) sen kom mami och hämtade mig, körde även hem Erika :) Har bara lallat runt här i en timme, lekt med vovven och så, min kära Chili :) Men nu har jag gått och lagt mig och ska strax försöka sova, om jag kan slita mig från denna mäktiga apparat! blir även dricka imorgon med Mikaela :) blir nog trevligt! ska dock inte dricka så mycket imorgon, har träning lördag morgon, och sist var det lite jobbigt att träna för då mådde man inte så hundra om man säger så!



seriesegrarna :')
we rock!

natti natti kottar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0