Must have stabbed her fifty fucking times

- eat it eat it eat it'

rolig kväll igår (y .. la mig i soffan vid halv åtta och sov till halv ett :o jobbigt det.
tog ett tag innan jag somnade sen men somnade tillslut.
vaknade först vid nio imorse, men somnade om som tur va! pappa kom in i
mitt rum vid halv tolv typ och hämtade telefonen. låg o stirrade i
taket i en halvtimme typ och sen gick jag upp :) vet inte alls vad jag ska hitta
på idag, funderar på o städa faktist! deni.. men vill pynta lite i mitt rum
och då måste de ju vara fint :) får se om det blir mikkis i eftermiddag.
pappa gör egen majonäs berättade han för mig nu med! duktig han..
har stått här och lagat mat sen typ elva! så nerd är han :D men jag
är hungrig nu så vill att det ska bli klart snart! tror jag
ska gå ner och klä på mig lite kläder nu, sitter i morgonrocken!
see ya later'
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0