Merry fucking christmas!

Klockan har precis hoppat över tolvslaget och detta betyder nu att Julatfon här med har startat :)
sitter just nu i min soffa nere i mitt rum med en sidenmorgonrock som jag fick av min syster i julklapp! mycket go varén! Har vart en riktig myskväll. Va ju till farmor o farfar och firade lite jul! delade ut julklappar, åt tårta och sjöng tillsammans med farfar faktist :) sen fick vi med oss sara och christian hem då det blev att klä granen och mysa lite mera. Söstra va riktigt imponerad över mig kamera på datorn kan jag ju berätta. Skrattade så hon grät :D Dom åkte hem drygt elva och jag satte på en kastrull för att keka lite nudlar. Mums! gick med hunn en sväng i kylan och sen gick jag ner i rummet för att snart gå och lägga mig! Ska upp tio imorgon för att ta med mig hunn ut på en prommis bort till farmor o farfar för o få mig lite god frukost! Ville så gärna träffa dom på Julafton eftersom dom inte kan komma hem till oss imorn kväll tillsammans med resten av släkten! Tänkte jag skulle dela med mig vad jag fick av folket idag!




Mor&far - Datorn som jag dock fick tidigare så fick
ej någonting av dem idag ;)
Söstra&Christian - Sidenmorgonrocken och en eyeleiner.
Farmor&farfar - En tröja, Elektrisk mascara och pengar :)

tack så hjärtligt!




God jul på er allihop
önskar

Sofy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0