Mellandagsrea, igen!

fick återvända till stora staden återigen för att finna nyårsklädsel! (: Det fixade sig så nu är jag nöjd! Tog direktbussen hem klockan fyra och blev upphämtad av mor nere på stationen. Åkte sedan till farmor och farfar för o säga hejdå till farfar som åker tillbaka till sjukhuset idag tyvärr! När jag kom hem blev det soffan omedelbart och somnade till några minuter vilket var välbehövligt för jag var trött som satan! kekade lite pannkakor med glass såsmåning om och har nu precis kommit in från en mycket frisk och go promenix med bellis :) mycket trevligt. 

Antar att det blir att kolla Sex & the city strax! känns som det är det enda jag gjort under lovet! men jag giller't ju så wtf ;)
Men ska sätta på en skiva nu och försöka somna i tid denna kväll vilket säkert inte kommer ske, men det spörs väl!



 


over and out!
smack

Kommentarer
Postat av: jessica

vill se nyårsoutfiten!

2008-12-29 @ 00:05:58
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0