let's kill her.

ooh, sovmorgon! jag njöt kan jag berätta.
Gick upp 10 över nio och plattade håret, inget smink, skulle ju
ha idrott första lektionen så ingen idé kände jag. vandrade ner till vägen vid halv
tio då jag blev upp-plockad av sara. Plockade ävem upp ems och sen bar det
av mot stan. tog bra lång tid för snöade, otroligt mycket kan man ju säga. men det gjorde ingenting för vi
skulle ändå blivit tidiga! kom till tingvallahallarna vid tio, bytte om och spelade lacross och fotboll.
Va la roligt. hade dåligt med ork idag bara kände jag. efter gympan hade vi matte, gjorde klart provet
och sen slutade vi. Jag och emma åkte in till stan och gick lite. hennes mamma kom också! men tröttnade
riktigt fort. Tog en fika och sen åkte vi hem :) har endast kekat, vart ute med hunn och sovit idag!
ych, jag som skulle pluggat hela dagen :( vaknade vid halv åtta och tänkte shit :s men ska
strax sätta igång nu, men vet inte vilken av alla uppgifter jag ska börja med? har ju så jävla
mycket som behöver vara inne imorn! får se vad jag hinner med!

Imorn ska emma med mig hem (: var tänkt att vi skulle dricka men vi skiter i det
och tar en myskväll med Idol-finalen och rysligt mycket godis och skit! YAM!
verkar bli en vit helg för mig denna helg! skönt o slippa bakfyllan faktist! :)
är egentligen ganska sugen, men vafan! blir myshelg ist :)
lördagen består av bakning hemma hos mikaela! :) ska bli trevligt det.
men nu ska jag sätta igång med denna jävla pluggningen!
hoppas ni får en trevligare kväll än mig!
pussipussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0