Let there be light'


nu vare så att jag har råkat hoppa några dagar när det gäller skrivandet,
för i måndags lekte jag med mikaela, sov där och igår lekte jag med emma och
sov där :) massa mys med 2 av mina älsklingsflickor. giller grymt mycho!
annars har det varit ganska lugn vecka måste jag säga. Idag har det varit
ganska lugn dag, men har ändå fått mycket gjort. Var ganska arbetsam i skolan
idag vilket var duktigt. När jag kom hem kekade jag lite mat. Sen åkte jag
och mami ner till Atelje 13 och köpte kuvär till mina julkort jag lovat o skicka :)
sen åkte vi till mina kära farföräldrar! mys vare där. Fick ett presentkort på 500 kr av
min farmor med, söt hon :) drack lite kaffe o keka lussebulle och sen bar det hem igen.
gick ut med vovven min, kallt men uppfriskande ute. blev faktist lite piggare av o
gå ut o gå, vilket behövdes! för sen satte jag igång och städade mitt rum i 2 ½ timme!
så nu är det så fint här så!




måste plugga lite snart också, kände för en paus! Min rygg tar död på mig,
fyfan va kass den är. En anledning till att slippa städa kanske?
nejdå, men de va mysigt o pyssla lite faktist. ska nog julpynta lite imorn kanske.
så det blir lite mysigare här inne! men nu funderar jag faktist på o sätta igång med skiten
jag har att jobba med! kanske återkommer senare,

have a nice wednesday-night!
pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0