let me party '

CON G! nu är helgen här.
mycket slapp dag idag måste jag säga. gjorde eximination på matten,
jobbade lite på svenskan och sen åkte jag och emma in till stan! träffade bella oså!
mötte även Henrik Persson, även kallas HP, min gamla sköna engelskalärare! han
va lika sjuk i huvudet som vanligt! haha, men vi giller't :) tog ett-bussen hem! emma följde med
mig hem, vi la oss i sängen och sov ett tag vilket va riktigt gött måste jag säga. sen åkte hon hem
och efter det har jag inte gjort så mycket. åkte iväg och ordnade drickan för kvällen oså :)
blir party med sofia amelie och sofie idag :) tror vi skulle ner till sofie och förfesta lite
och sen bär det väl av till solbergsgatan kan jag gissa på! blir nog en superkväll!
är suuuuuuugen med! gytt det. ska snart hoppa in i duschen och fräscha upp
mig och så! vet inte när vi styr iväg men det märks väl, bara att invänta samtalet
från amse! hoppas ni får en bra kväll, för det ska jag ha!
ta de inte för lugnt med spriten
pössen




jag och mikkis gjorde röda slingor igår med :)
blev hur nöjda som helst! syns inte så bra här på bilden,
ska lägga in bättre ngn annan gång ;)


Kommentarer
Postat av: bell

" jag har aldrig tyckt om henne heller "

2008-12-06 @ 13:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0