låt det ske ett under.

ah tja!
tränade ju förut som jag berättade för er. mycket trevlig träning,
 förutom att jag drog upp min stukning i högerfotshelvetet :( ingen hit precis.
men det verkar inte va så allvarligt känns det som så det går väl över ganska fort :)
har vart en riktigt lugn och slapp dag med mycket nördande framför datorn! sitter i
köket nu och börjar bli sugen på mat. tror jag ska koka mig lite nudlar ;)
papi köpte till mig idag.. va tyvärr inte det märket som det ska vara, men hoppas det går bra ändå! :)
  

saknar all min blandade musik på min andra dator! måste nog föra över litegrann känner jag!
har bara typ några skivor jag laddat hem, vilket känns lite tråkigt!
sitter iaf och lyssnar på Avenged Sevenfold - Afterlife nu. kan inte hjälpa att
jag spelar den hela tiden :( inte så bra det kanske. kmr alldeles snart tröttna på den!
men tröttnar aldrig på sångaren i videon. OMG! blir helt såld. så jävla het.

blir inte nudlar för min del, pappa gör kebabrulle till mig nu! trodde inte kebaben som han
gjorde skulle va god så jag tackade nej först, men smakade sen och den dög så han
gör en till mig med :) jävligt fet dock! kommer inte orka så mycket känner jag men!
ah, nu blir det strax käka så får väl ställa ifrån mig datorn så den inte blir helt förstörd när
jag sitter här o momsar i mig! yamyam!
take it easy!
pössy


Kommentarer
Postat av: kingen

- Davor, vill du ha?

- Ah tja!

2008-12-03 @ 19:01:52
Postat av: kingen

- Davor vill du ha?

- Ah tja!

2008-12-03 @ 19:02:32
Postat av: sofy

HAHAHAHA! bella är fulast ..

2008-12-03 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0