julklappsshopping

lugn dag i skolan idag.. fri tisdag och vi gjorde inte någonting som vanligt! ILLA!
efter skolan tvingade jag med mig söta evelina in till staden en stund. köpte julklapp
till mikkis och christian! sen mötte jag upp mikkis och erika :) evelina åkte hem! gick på
staden till 5 och alla julklapparna blev klara förutom pappas, men vet vad jag ska köpa,
eller rättare sagt han vet exakt vad han vill ha. men den finns tydligen bara på Bergvik så
får åka dit någon dag! gick av bussen hemma hos mikaela och där sattes det igång med tvättning
nästan direkt man kom innanför dörren. Så vår kväll har bestått av tvmys, nudlar och tvättning!
åkte med pappa hem vid 10 och nu sitter jag i soffan och har nyss slickat igen alla äckliga julkort!
hatar o slicka kuvert, yysh! men nu är det klart. är en dag försenad med att skicka dem dock så
de kanske inte kommer fram på innan jul! men de får de ta. kollar nu på The Bodyguard och när
den är slut ska jag gå och lägga mig och sova :) ska bli gott o somna i tid. men såg nu att klockan redan är
över elva så det blir visst inte i tid :o fan också! imorn ska jag iaf åka till mikaela direkt efter skolan
då det blir massa mys med potatisgratäng och rostbiff och sedan ska vi kolla Mysteriet på Greveholm!
vi gillert! men nu ska jag lägga ner!
over and out
pussis


Kommentarer
Postat av: söster öster

kollade ju på den häromdagen och den var lika bra som jag minns den :) nu är det bara trolltider kvar! hur ska jag hinna innan jul? hjälp!

2008-12-17 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0