Juldagen

Var en mycket mysig julafton igår med fina klappar och god mat! :) Klockan tio hade alla lämnat huset, jag tog en sväng med hunn och sen la jag mig och började kolla första säsongen av Sex and the city, fick nämligen ''Skolådan'' av mormor :) 43 timmar lång tror jag hela boxen är så jag har o göra ;) hann iaf med och kolla sex avsnitt igår innan jag kände att jag borde sluta mina ögon och slumra till!

Och idag vaknade jag först klockan elva och småsov sedan fram till halv2! satte då på Sex and the city och låg och kollade på det till halv fyra, kände då att jag behövde pissa eftersom jag inte gjort det på hela dagen ännu så fick ta o gå upp :) kekade lite julmat och sen slängde jag mig i duschen! Såsmåningom kom amanda vilket var otroligt trevligt, saknat den ungen! spelat lite gh, pratat och kollat allsång med skansen! :) hon åkte nyss hem och jag funderar på o gå o lägga mig o kolla Sex and the city nu faktist! :) Imorn blir det Mellandagsshoppning tsm med Systrarna Larsson och Amelie :) ska bli roooligt! hoppas på mycket fynd. Pappa fick för sig och ge mig en femhundring förut med, bara sådär! snäll han ;) Men det var välbehövligt måste jag säga. Bosse kommer och hämtar mig Halv10 så blir en tidig morgon imorn så bra om jag somnar i tid! :)
Hoppas ni haft en mycket bra Jul och God fortsättning på er allihop!


jag i morgonrocken
jag fick av sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0