Julafton!

och så var den här, Julaftonen!
dagen började med en prommis till farmor och farfar för att fika lite och önska god jul :)
va där i ca 1½ timme sen fick jag ta o vandra hem! Dagen med stort D ser ut såhär:
14.00 - dags för sminkning m.m
15.00 - hela rama släkten kommer
och den består av mormor, hennes syster med man,
moster med alla barnen :) ingen farmor o farfar tyvärr!
ca 15.30/16.00 - den gudomliga julmaten!
18.00 - Då kommer tomten!
efter detta består kvällen endast av en massa mys med släkten! detta är faktist hela
min släkt, närmaste släkten iaf :) har endast en moster som har 4 barn! så vi blir
faktist ganska många här ändå! :) älskar vår julafton faktist!
Men nu ska jag faktist ta o sova litegrann så jag är pigg sen under kvällen!
Mikaela har fått vinterkräksjuka hon stackaren :( nu på jul o allt! hoppas verkligen
inte jag är smittad! hon va ju här igår förmiddag ;o nej uch!


säger det återigen,
GOD JUL PÅ ER ALLIHOP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0