ja e gla´ drick min chokla´ , o ja smiler hele tin!


skoldagen idag gick skapligt snabbt måste jag erkänna, vilket var riktigt skönt ;) var hemma
vid halv fyra. la mig i soffan och ligger fortfarande här! lyssnar Pistvakt, fyfan va klockrent ;)
saknar slalomtiderna när jag lyssnar på dom! blir sugen på o börja tävla igen, men det
skulle aldrig gå, fotbollen går före! och orkar inte med att behöva åka till Åmål eller
Sunne tre gånger i veckan som vi fick göra ett år bara för att denna jävla snön
vägrar o sammarbeta med oss! ujuj, de tog på krafterna måste jag säga!
men det var ändå underbara tider ute i Ålviken! GE MIG SNÖ NU! vill ju friåka iaf!





¨
gu va vackra dom är ;)

under eftermiddagen blir det att träna, annars är det inte mycket som händer i mitt liv! gött o slappa lite ibland ;) men nu ska jag ge mig iväg till köket och käka lite mat!
pörrpörr
hey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0