I'm dreaming of a white christmas.

hur underbart vore inte det på en skala?
vart ju utgång igår. Satt hos mikkis och körde ölspelet, blev bra på lyran som vanligt när jag kör de jävla spelet, men de e skönt! festen vi skulle på ballade ur innan vi hunnit dit. Så vi vandrade till Bella D. Där va de inge speciellt. så jag erika o mikkis vandrade hemmåt. följde med erika hem en sväng och körde Wii, rätt kul när man är full faktist ;D kom hem vid ett, somnade vid tre :)

Klockan ringde halv tio imorse, ställde mig upp o trodde huvudet skulle sprängas vid just det tillfället. klädde på mig, gick upp o kekade piller och åt en smörgås och sen bar det iväg på träning! mycket skön träning.. kom hem, va skitsleten så somnade i soffan direkt, vaknade vid fyra. då vare käk, sen ut med hunn och sen in i duschen! lite sent kanske men ;) La mig i soffan o sov ytterligare några timmar. Sen har jag kollat på Love actually, kekat toast och packat in mina julklappar :) Känner att jag kommer ha lite svårt för o somna nu när jag sovit så mycket under dagen. men det märks väl, ska ju inte upp spec tidigft imorn ändå så. ska åka in till stan och hälsa på min underbara farfar på sjukhuset vid tolv iaf :) men nu hoppas jag på att det drar i ögonen snart iaf :)
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0