idolmys!

Ganska ovärd skoldag idag måste jag säga! ;) blev hämtad kvart i tio av emma och hennes broe
imorse. åkte ner till gruvön och tog direktbussen därifrån. sen hade vi samhäll. fick veta vilka som vann
valet som vi haft i skolan :) och vilka tror ni tog hem segern? Jo vi såklart. så jefla bäst är vi. lite kasst
att vi inte fick något pris men det gör inte så mycket. Men vi fick iaf fika på samhällen så vi var inte hungriga
alls sen när vi skulle ha mat efter samhällen, så då pratade vi med larsa så vi fick ha vår gk halv tolv ist. så satt
där till tolv. sen skulle vi till bergvik! går på bussen och emma upptäcker att hon tappat sin mobil den jävla klantskallen.
så fick ta bussen tillbaka från bergvik till skolan. jag ringer hennes mobil och hon moch sara går i förväg
för att kolla om dom hittar och hör den. Då svarar en grinkärring! hon hade hittat den och sa att vi va tvugna
och hämta den på Vikengatan 18. så fick ta bussen in till stan och gå till vikengatan 18. hittade inte först
men de löste sig. fick mobilen av rikemanstanten och sen tog vi bussen till bergvik igen.
därifrån åkte vi med syrran hem :) hade hoppats på o shoppa lite idag, men icke! emma
är en fet klantis! men jag gillerna ändå, tur de eftersom hon sitter bredvid mig nu ;)
har vart och handlat två chipspåsar, 7 kindersaker och en julmust! mysmys och fetfet
blir ikväll till idol! bella kommer också, men hon är världens drygast person.. seriöst!
SKÄRPNING! men nu ska jag vara lite social mot min vän här :)
sväva lugnt!
pusspåer




Jag älskar emma <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0