I rather feel pain than nothing at all.

Min dag ordnade upp sig ganska bra faktist! blev en lång promenix med min bellis. sen vandrade jag till mikaela och hälsade på men blev ej kvar där så länge för bella tvingade mig att gå hem till david så det gjorde jag och satt och pratade med henne och så i cirkus en timme :) Underbara barn. Blir att tillbringa nyår med henne, längesen vi hittade på något så det ska bli mysigt :) tror jag ska sätta på Sex & the city snart faktist. känner att jag skriver om det i varje inlägg, uch vilken nörd jag är! illa detta. Men det är väl bra att jag har någonting o göra på kvällarna/nätterna iaf. Sova vore ju smartare kanske, men hur kul är det på en skala? :)


Three Days Grace - Pain
old favorite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0