hur kan det gå till?

klockan är nu ca 20 minuter över tolv, och jag känner mig inte så trött?
har varit trött hela dagen nästan! typ vid sju gick det över! förstår inte, somnade
lixom kanske halv två inatt, och natten innan det sov jag nästan ingenting :s igår
tog jag en liten 20 minuters powernap! annars ingen mer sömn än detta. så
himla sjukt, jag borde vara helt slut nu! ;p Har iaf gjort klart 2 arbeten idag och
jag är mycket nöjd över mig själv måste jag få erkänna! :) städat o grejer
har jag ju gjort med. skön dag fakist, mycke nytta gjord! (y ..



Sovmorgon imorn! ska bli så himla skönt o få sova lite längre.
börjar 20 i elva så får sova minst till halv nio, beror på hur vi gör
imorn för det verkade som vi skulle få skjuts, men det märks! :)
har ju bara idrott och matematik imorgon, så skön dag! efter skolan
ska jag vandra på stan med min sötnos emma! fick ju presentkort av farmor
som sagt så känner att de vore skönt o spendera lite av det ;)
menmen, nu ska jag sova!
natti natti amigos!
fetpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0